Daily Mirror: diferència entre les revisions

Aquest periòdic va ser l'únic anglès que es va oposar a la guerra de l'[[Iraq]] el [[2003]]. Al maig de [[2004]] va publicar fotos de suposats soldats britànics maltractant presos iraquians. Poc després es va demostrar que les fotos eren falses i el diari va haver de rectificar. També ha destacat per la publicació de fotos de l'àrea privada del [[Palau de Buckingham]] preses per un periodista infiltrat.
 
{{-}}
== Enllaços externs ==
{{commonscat}}
403.209

modificacions