Diferència entre revisions de la pàgina «Hamburger Abendblatt»

Recuperant 1 fonts i marcant-ne 0 com a no actives.) #IABot (v2.0.8
m (estandarditzant codi encapçalaments i llistes)
(Recuperant 1 fonts i marcant-ne 0 com a no actives.) #IABot (v2.0.8)
 
Hi ha hagut uns diaris publicats a Hamburg amb el mot ''Abendblatt'' (trad.: Diari del vespre) al títol, i un ''Hamburger Abendblatt'' ja existia el 1820, sense cap relació amb el diari actual. El 1947, l'editor hamburguès [[Axel Springer]] va demanar una llicència. El [[primer burgmestre]], [[Max Brauer]] va atorgar-la el 1948 i així el diari fou el primer després de la [[Nazisme|dictadura dels nazis]] que obtingué una llicència, no pas dels exèrcits ocupants, però d'una administració alemanya. El primer any, la tirada va pujar de 60.000 a 170.000 exemplars. L'[[1 de juliol]] de [[2011]], Lars Haider va succedir a [[Claus Strunz]] com a cap de redacció.<ref>[http://www.spiegel.de/kultur/gesellschaft/0,1518,763547,00.html Claus Strunz verlässt "Hamburger Abendblatt"], a [[Der Spiegel]], 19 de maig de 2011</ref>
 
L'any 2008 fou guardonat per la [[Fundació Konrad Adenauer]] a «la millor prestació col·lectiva de redacció d'un diari local». El [[25 de juliol]] de [[2013]] va transcendir un acord l'Editorial Springer per vendre el títol de l{{'}}''Abendblatt'' i els seus altres diaris regionals al [[editorial|grup editorial]] Funke Mediagruppe d'[[Essen]] a partir de l'1 de gener 2014. A la transacció li cal encara l'autorització de l'Ofici Federal de la Competència.<ref>Nom oficial de l'ofici: {{ref-web |url= http://www.bundeskartellamt.de/wDeutsch/index.php |títol= Bundeskartellamt| |llengua= alemany |consulta= 2013-07-26 |arxiuurl= https://web.archive.org/web/20130720131833/http://www.bundeskartellamt.de/wDeutsch/index.php |arxiudata= 2013-07-20 }}</ref><ref>{{ref-publicació|url=http://www.handelsblatt.com/unternehmen/it-medien/abschied-von-regionalzeitungen-springer-kappt-fuer-internet-plaene-seine-wurzeln/8547550.html |llengua=alemany|article= Springer kappt für Internet-Pläne seine Wurzeln|publicació=[[Handelsblatt]]|data= 25 de juliol de 2013}} (en català: Springer se separa de les seves arrels per als seus projectes a l'internet.)</ref>
 
== Fonts ==
224.564

modificacions