Diferència entre revisions de la pàgina «Al-Manar»

5 octets eliminats ,  fa 5 mesos
m
Gestió de l'entitat nbsp
m (Bot arregla errors de formatació de l'eina de traducció autromàtica)
m (Gestió de l'entitat nbsp)
Actualment, la programació s'orienta cap a la cobertura de la causa de la [[llibertat]] del [[poble palestí]], la resistència cap els [[Estats Units]], i la coalició que va ocupar l'[[Iraq]], i el foment de la resistència contra els [[Imperialisme|governs imperialistes]] dels [[Estats Units d'Amèrica|Estats Units]] i [[Israel]].
 
Al-Manar TV, ha estat designada pels governants d'alguns països com "una entitat terrorista", i va ser prohibida en els [[Estats Units d'Amèrica|Estats Units]]  en [[desembre]] de [[2004]]. També s'ha prohibit a [[França]] i a [[Espanya]], i ha tingut alguns problemes de llicència per emetre a l'estranger, i no es troba disponible en els [[Països Baixos]], a [[Canadà]], ni a [[Austràlia]], si bé no ha estat pas prohibida oficialment en cap d'aquestes nacions.
 
L'emisora va ser llançada pel partit&nbsp;[[Hesbol·là]] el [[1991]], amb l'ajuda i el finançament dels ayatoles iranians, el [[2004]], Al-Manar TV s'estimava que tenia entre 10 i 15 milions de televidents diaris a tot el món. Els crítics van reclamar que la programació d'Al-Manar TV estava influenciada pel govern [[Xiisme|xiita]] de l'[[Iran]], en virtut de que una part important del dèficit pressupostari del [[partit polític]] i del [[Moviment d'alliberament nacional|moviment d'alliberament]] [[Hesbol·là]], era finançat per el govern de la [[República Islàmica de l'Iran]], a través dels entre 100 i 200 milions de [[dòlars&nbsp;americans]] a l'any que el [[govern]] de l'[[Iran]]&nbsp;dona a Hesbol·là. Els funcionaris del canal Al-Manar TV neguen això fermament, dient que estan sent subvencionats pel partit libanès Hesbol·là, i que les donacions provenen d'altres fidels [[musulmans]] [[xiites]], i no pas del govern iranià.<ref name="meforum583">{{ref-web|url= http://www.meforum.org/article/583|títol=Al-Manar: Hizbullah TV, 24/7|autor=Avi Jorisch| editor=Middle East Quarterly| consulta= 3 de setembre de 2006}}</ref>
2.119.169

modificacions