Diferència entre revisions de la pàgina «Usuari Discussió:Paucabot/Arxiu 1»

(Nova secció →‎P.W)
Gràcies Pau, vaig ser el primer que es va sorprendre quan un dia el vaig saludar i em va dir que no volia sortir, que per qüestions personals i professionals no volia tenir res amb la viki i molt menys "propaganda gratuïta", i jo vaig alucinar, però res, si ja no queda cap còpia de P.W. millor per a tots.
Moltes gràcies, company.--[[User:Joanderill|Joanderill]] ([[User Talk:Joanderill|discussió]]) 22:33, 4 abr 2009 (CEST)
 
== Em pots fer un favor? ==
 
Sóc el que a la taverna comentava que posant comentaris a la discussió d'articles sobre localitats a vp:es demanant referències sobre els noms traduïts i que quan en Febr1 va suggerir allò de la plantilla m'hi vaig posar. I he vist que tu també ho has fet.
 
Doncs bé, resulta que ara el Ecemaml m'ha bloquejat, però per error! Ara no hi puc editar (ni tan sols a la meva pròpia discussió) durant 3 dies. Podries, si us plau, copiar-li això a [[:es:Usuario Discusión:Ecemaml]]?
 
Hola,
 
He tenido que pedir que copien esto aquí, pues me bloqueaste y no puedo editar, ni aquí, ni tan sólo en mi pàgina de discusión (el texto que sale dice que en mi discusión puedo, pero no es así, deberíais arreglarlo).
 
Me bloqueaste con este comentario: «''Sabotaje: http://es.wikipedia.org/w/index.php?title=Castellar_de_Nuch&diff=prev&oldid=25317954 ''»
 
Si miras mi historial verás que fui de los que avisaron del vandalismo ese que salió en la prensa: http://es.wikipedia.org/w/index.php?title=Discusión:Provincia_de_Lérida&diff=prev&oldid=25074028
 
y también soy el que está pidiendo referencias para los nombre traducidos al español de topónimos en otros idiomas. Y justamente por eso, y para evitar que me dijerais que sólo añadía esa plantilla y no hacía nada más, aproveché y cuando vi algú error o incoherencia lo señalé. Por ejemplo http://es.wikipedia.org/w/index.php?title=Discusión:Barberá_del_Vallés&diff=prev&oldid=25317848 http://es.wikipedia.org/w/index.php?title=Discusión:La_Vansa_i_Fórnols&diff=prev&oldid=25317258 http://es.wikipedia.org/w/index.php?title=Discusión:Avellanes_Santa_Liña&diff=prev&oldid=25316818
 
En el caso de Castellar de n'Hug, justamente, resulta que hace meses alguien editó la página http://es.wikipedia.org/w/index.php?title=Castellar_de_Nuch&diff=22365162&oldid=21865877 y cambió el nombre en español por el catalán, eliminando la referencia al diccionario de topónimos de Celdrán Gomáriz. Pues bien, yo lo que hize, aunque para mi el nombre Castellar de Nuch sea repulsivo, y esté en contra de la política que lo permite, fue restaurar esa información: http://es.wikipedia.org/w/index.php?title=Castellar_de_Nuch&diff=prev&oldid=25317954
 
Así pues, creo que deberías desacer el bloqueo, arreglar '''tu''' vandalismo (pues revertiste mi reversión) y disculparte.
 
P.D. Tan difícil era comprovar que el nombre que yo había repuesto era, justamente, el mismo que da título al artículo?
 
--[[Special:Contributions/81.38.183.196|81.38.183.196]] ([[User talk:81.38.183.196|discussió]]) 00:26, 5 abr 2009 (CEST)
 
Bé, gràcies si ho pots fer. Són folls, aquests romans! --[[Special:Contributions/81.38.183.196|81.38.183.196]] ([[User talk:81.38.183.196|discussió]]) 00:26, 5 abr 2009 (CEST)
Usuari anònim