Diferència entre revisions de la pàgina «Axel Springer»

m
m
El 1975 va fundar la revista ''Kontinent'', un orgàn per als crítics del règim [[comunisme|comunista]] i els escriptors dissidents i unes revistes especialitzades. També va organitzar la pseudo[[competència]] en comprar una participació a l'editiorial ''Münchner Zeitungs-Verlag GmbH & Co KG''. El servei federal alemany de la supervisió dels [[Càrtel (economia)|càrtels]] va impedir que n'adquirís la majoria.
 
El 1977, l'escriptor [[Günter Wallraff]] va infiltrar a la redacció del diari ''Bild'' sota el nom Hans Esser. Va descriure les seves experiènces dins de la redacció al llibre ''Der Aufmacher'' al qual s'expliciten els mètodes de vegades poc professionals o ètics del grup de premspremsa. En conseqüència la reputació d'home de bé d'en Springer va força sofrir en palesar-se que les xifres de difusió eren més importants que la sola veritat. El grup Springer va posar un plet que va perdre el 1981. Walraff només va haver d'esborrar unes frases a la segona edició que es van trobar des del 2009 a [[WikiLeaks]].
 
El suicidi del seu fill Axel Springer jr (conegut sota el nom de [[Sven Simon]] va tocar l'home que va poc a poc retirar-se de la vida pública i deixar el seu imperi als seus adjunts. El 1985 va fer de la seva empresa una [[societat anònima]] (AG en alemany) i vendre 49% de les accions a la [[borsa]]. El [[22 de setembre]] va morir a Berlin.
92.077

modificacions