Premi Pulitzer al Servei Públic

El Premi Pulitzer al Servei Públic és una categoria establerta des de 1918,[1] que reconeix als millors diaris amb un destacat i meritós servei públic a través de l'ús dels seus recursos periodístics, que poden incloure editorials, tires còmiques i fotografies, així com articles i reportatges.

Infotaula d'esdevenimentPremi Pulitzer al Servei Públic
Tipusguardó Modifica el valor a Wikidata
EstatEstats Units d'Amèrica Modifica el valor a Wikidata

Lloc webpulitzer.org… Modifica el valor a Wikidata

Guanyadors oficialsModifica

  • 1917: no concebut
  • 1918: The New York Times.
  • 1919: Milwaukee Journal.
  • 1920: no concebut
  • 1921: Boston Post.
  • 1922: New York World.
  • 1923: Memphis Commercial Appeal.
  • 1924: New York World.
  • 1925: no concebut
  • 1926: Columbus Enquirer Sun.
  • 1927: Canton Daily News (Ohio.
  • 1928: Indianapolis Times.
  • 1929: New York Evening World.
  • 1930: no concebut
  • 1931: Atlanta Constitution.
  • 1932: Indianapolis News.
  • 1934: Medford Mail Tribune (Oregon).
  • 1935: The Sacramento Bee.
  • 1936: Cedar Rapids Gazette.
  • 1937: St. Louis Post-Dispatch.
  • 1938: Bismarck Tribune.
  • 1939: Miami Daily News.
  • 1940: Waterbury Republican & American (Connecticut).
  • 1942: Los Angeles Times.
  • 1943: Omaha World-Herald.
  • 1944: The New York Times.
  • 1945: Detroit Free Press.
  • 1946: Scranton Times.
  • 1947: The Baltimore Sun.
  • 1948: St. Louis Post-Dispatch.
  • 1949: Nebraska State Journal.
  • 1950: Chicago Daily News y St. Louis Post-Dispatch.
  • 1951: Miami Herald y Brooklyn Eagle.
  • 1952: St. Louis Post-Dispatch.
  • 1953: Whiteville News Reporter.
  • 1954: Newsday.
  • 1955: Columbus Ledger y Sunday Ledger-Enquirer.
  • 1956: Watsonville Register-Pajaronian (California).
  • 1957: Chicago Daily News.
  • 1958: Arkansas Gazette.
  • 1959: Utica Observer-Dispatch y Utica Daily Press.
  • 1960: Los Angeles Times.
  • 1961: Amarillo Globe-Times.
  • 1962: Panama City News-Herald.
  • 1963: Chicago Daily News.
  • 1964: St. Petersburg Times.
  • 1965: Hutchinson News.
  • 1966: The Boston Globe.
  • 1967: Milwaukee Journal.
  • 1967: Louisville Courier-Journal.
  • 1968: Riverside Press-Enterprise.
  • 1969: Los Angeles Times.
  • 1970: Newsday.
  • 1971: Winston-Salem Journal.
  • 1972: The New York Times.
  • 1973: The Washington Post.
  • 1974: Newsday.
  • 1975: The Boston Globe.
  • 1976: Anchorage Daily News.
  • 1977: Lufkin Daily News.
  • 1978: The Philadelphia Inquirer.
  • 1979: The Point Reyes Light.
  • 1980: Gannett News Service.
  • 1981: Charlotte Observer.
  • 1982: Detroit News.
  • 1983: Jackson Clarion-Ledger.
  • 1984: Los Angeles Times.
  • 1985: Fort Worth Star-Telegram.
  • 1986: The Denver Post.
  • 1987: Pittsburgh Press.
  • 1988: Charlotte Observer.
  • 1989: Anchorage Daily News.
  • 1990: Washington Daily News (Washington, North Carolina).
  • 1990: The Philadelphia Inquirer.
  • 1991: Des Moines Register.
  • 1992: The Sacramento Bee.
  • 1993: Miami Herald.
  • 1994: Akron Beacon Journal.
  • 1995: Virgin Islands Daily News.
  • 1996: The News & Observer.
  • 1997: New Orleans Times-Picayune.
  • 1998: Grand Forks Herald.
  • 1999: The Washington Post.
  • 2000: The Washington Post.
  • 2001: The Oregonian (Portland, Oregon).
  • 2002: The New York Times.
  • 2003: The Boston Globe.
  • 2004: The New York Times.
  • 2005: Los Angeles Times.
  • 2006: Biloxi Sun Herald (Mississippi).
  • 2006: New Orleans Times-Picayune.
  • 2007: The Wall Street Journal.
  • 2008: The Washington Post.
  • 2009: Las Vegas Sun .
  • 2010: Bristol Herald Courier.
  • 2011: Los Angeles Times.
  • 2012: The Philadelphia Inquirer.
  • 2013: Sun-Sentinel (Florida del Sur).
  • 2014: The Washington Post y The Guardian.
  • 2015: The Post and Courier.
  • 2016: Associated Press.
  • 2017: New York Daily News y ProPublica.
  • 2018: The New York Times y The New Yorker.
  • 2019: South Florida Sun Sentinel.
  • 2020: Anchorage Daily News y ProPublica.

Enllaços externsModifica

Guanyadors i finalistes

  1. «Public Service». [Consulta: 12 maig 2020].