Tractats de Roma: diferència entre les revisions

Contingut suprimit Contingut afegit
Cap resum de modificació
Cap resum de modificació
Línia 1:
Los bakitubos son tubos esferales que superan la mayor parte del tiempo esta sobre la superficie del universo. Poniendo asi de relieve ke todo bakituvo sumergido en la pasta cosmica desplaza una copia identica al universo creando asi los universos paralelos. En ese universo paraleloreinaparalelo reina el flujo semiempatico. EseEn ese universo paralelo reinavive el caos. Los mundialesde futbol los gana Nueva Zelanda, la nación mas grande del mundo es Liechtenshtein.Las guerras de ese mundo las gana Andorra amenazando de bombardearles a todos. Andorra tiene una flota, de submarinos. También tienen una legión de todoterrenos. Se llaman cabras.
 
 
[[Fitxer:EGKS.png|thumb|Països originariament signataris dels tractats]]
Els '''Tractats de Roma''', on en singular '''Tractat de Roma''', és el nom pel qual es coneixen dos tractats:
Linha 5 ⟶ 8:
 
 
Los bakitubos son tubos esferales que superan la mayor parte del tiempo esta sobre la superficie del universo. Poniendo asi de relieve ke todo bakituvo sumergido en la pasta cosmica desplaza una copia identica al universo creando asi los universos paralelos. En ese universo paraleloreina el flujo semiempatico. Ese universo paralelo reina el caos. Los mundialesde futbol los gana Nueva Zelanda, la nación mas grande del mundo es Liechtenshtein.Las guerras de ese mundo las gana Andorra amenazando de bombardearles a todos. Andorra tiene una flota, de submarinos. También tienen una legión de todoterrenos. Se llaman cabras.
Generalment el nom de Tractat de Roma (en singular) és donat al tractat constitutiu de la CEE, mentre que el nom en plural es refereix als dos tractats. Aquests tractas foren signats a la ciutat de [[Roma]] el [[25 de març]] de [[1957]] per part de la [[Alemanya Occidental|República Federal Alemanya]], [[França]], [[Itàlia]] i els tres països del [[Benelux]] ([[Bèlgica]], [[Països Baixos]] i [[Luxemburg]]). Entrà en vigor l'[[1 de gener]] de [[1958]].