Obre el menú principal

Premsa Andorrana SA és una empresa andorrana que edita el Diari d'Andorra, 7 Dies, la Base i llibres amb el nom d'Edicions del Diari d'Andorra. L'empresa és propietat de Reig Capital Group i el Grup Segre hi té una petita participació. L'any 2010 hi va haver una polèmica entorn del grup quan Jaume Bartumeu, President d'Andorra, va acusar a Premsa Andorrana de tenir una "orientació editorial destinada cada matí a tirar sorra al Partit Socialdemòcrata".[1]

Infotaula d'organitzacióPremsa Andorrana
Dades
Tipus empresa
Organització i govern
Seu 
Modifica les dades a Wikidata

ReferènciesModifica

  1. «Acusen Bartumeu de “pressió intolerable” a un periodista». Diari d'Andorra, 10-05-2010. [Consulta: 24 juliol 2010].

BibliografiaModifica

  • Bertrana, Univers (coord.). L'entorn comunicatiu d'Andorra. Andorra: Universitat d'Andorra, 2015. ISBN 978-99920-3-059-2