RT (antigament denominat Russia Today) és un canal rus de notícies de difusió global. Emet en àrab, anglès, castellà i rus i pot sintonitzar-se via satèl·lit i cable a 100 països o a tot el món a través del seu web.

Infotaula d'organitzacióRT
Logotip de RT

Lema«Question more»
(en anglès: "Pregunta més")
Dades
Nom curtRT
Tipuscadena de televisió, canal de televisió i canal temàtic
IndústriaTV
EspecialitatGeneralista
Idioma oficialRus, Anglès, Àrab, Castellà, Francès, Alemany
Forma jurídicaautonomous non-commercial organization (en) Tradueix
Pais d'origenRússia
Història
ReemplaçaRussia Today (2005-2009)
Creació10 de desembre de 2005
(registrat: 6 d'abril 2005)[1]
FundadorRIA Novosti
Activitat
Àrea d'operacióMundial
Organització i govern
Seu 
PresidènciaQ29865337 Tradueix
Editor en capMargarita Simonian
XarxaRossia Segódnia
Propietat deANO TV-Novosti
Canals germansRusiya Al-Yaum
RT Actualidad
RT America
RT UK
RT Documentary
Altres dades
Terrestre
Astra Europa11377 V 22000
Hotbird Europa12476 H 29900
Hispasat Europa12092 V 27500
IPTV
ESP Movistar+Canal 119
En línia
En directert.com/on-air

Lloc webwww.rt.com
Facebook: RTnews Twitter: RT_com Instagram: rt Souncloud: rttv
Modifica les dades a Wikidata

La missió de RT és informar de l'actualitat a Rússia i als estats de la seva òrbita i oferir als espectadors un punt de vista rus dels esdeveniments locals i internacionals. En aquest sentit, RT és similar a altres canals internacionals com France 24, Deutsche Welle o la China Central Television.

RT va ser fundada el 2005 per l'ANO TV-Novosti com a una organització sense ànim de lucre autònoma; nogensmenys, la major part del finançament del canal prové dels pressupostos del Govern Federal Rus.

ReferènciesModifica

Enllaços externsModifica

A Wikimedia Commons hi ha contingut multimèdia relatiu a: RT