Sobre aquest tauler

Hola Volcano - Disfruté tu articulo sobre el cantante Néstor Mesta Chaires. Si tiene tiempo, también puede disfrutar creando un pequeño articulo sobre el acordeonista de concierto [[:es:John Serry Sr.]] y el tenor de opera [[:fr:Juan Arvizu]]. Actuarán juntos en la ciudad de Nueva York (en Los Estados Unidos) durante la década de 1940 ( en un esfuerzo por compartir la música del Bolero con audiencias de todo el mundo -- durante La Segunda Guerra Mundial -- y para ayudar

a traer la paz. Ver los artículos aquí - [[:es:John Serry Sr.]], y [[:en:John Serry Sr.]] y [[:fr:Alfredo Antonini]], y [[:en:Alfredo Antonini]] Muchas Gracias ~~~~JJ

Les discussions prèvies estan arxivades a Usuari Discussió:Vulcano/Arxiu 1 en data 28-02-2017.

Beusson (discussiócontribucions)

Hola de nou. Crec que t'has despistat amb Vadim Kótxetov Dona-hi un cop d'ull i ja em diràs si vols millorar-lo o l'esborrem. Fins aviat!

Vulcano (discussiócontribucions)

Si noi, m'havia despistat. Crec que resta en condicions. Moltes gracies.@Vulcano

Beusson (discussiócontribucions)

A tu! Segueix igual que fas una molt bona feina!

Resposta a «Vadim Kótxetov»
Ceescamel (discussiócontribucions)

In the article of Samuel de Lange (fill) two birthdays are mentioned; in October and Februar. 22 Februar is the correct one according to birthcertificate 441 in Rotterdam, 1840,~~~~

Vulcano (discussiócontribucions)

Mercès, ho acabo de rectificar.

Resposta a «Samuel de Lange (fill)»
Flamenc (discussiócontribucions)

He retreballat i actualitzat en el teu article sobre aquest regidor; com sempre descobreixo persones interessants quan llegeixo els teus articles. Pensava que era interessant mencionar que ha muntat l'Otel·lo al Liceu. Records.

Resposta a «Andreas Kriegenburg»
Flamenc (discussiócontribucions)

Hola Vulcano,

Tinc un problema amb aquest Theodor Goldschmidt. S'enllaça amb una foto d'un Theodor Goldschmidt, que data de naixement diferent, i que seria químic i empresari. No he trobat cap element per desambiguar-lo amb el Thedor Goldschmidt que hauria sigut un compositor. Les dades de naixement tampoc no corresponen. Tens més informació?

Vulcano (discussiócontribucions)

He trobat a l'apèndix nº. 5 de l'Espasa, pàg. 952/53, un tal Johann Goldschmidt, n. el 1861 a Berlín i m. a Baden Baden el 21-5-1923. Era químic i empresari, no es pas aquest el teu Home?? De totes maneres demà m'informaré sobre el que tingui del músic.@Vulcano

Flamenc (discussiócontribucions)

ja veurem, no sempre és gaire fàcil desambiguar.

Resposta a «Theodor Goldschmidt»
Sidonie61 (discussiócontribucions)

Hola Vulcano :

Juan Palomares i Juan de Palomares son el mismo compositor.

Salutacions cordials.

Bonjour Vulcano, Le compositeur Juan Palomares (appelé aussi Juan de Palomares) a deux articles, je propose donc de corriger cela par exemple en supprimant la page Juan de Palomares (qui ne présente aucune référence) et de laisser l'article Juan Palomares, plus complet et mieux sourcé avec des références et une bibliographie.


Bien cordialement.

Resposta a «Juan Palomares»
Jordi Roqué (discussiócontribucions)

Hola Vulcano! M'ha encuriosit aquest compositor i he buscat una mica per internet. Per una banda, l'article català enllaça a la viquipèdia amb els articles que en diuen Johann, i amb l'element de Wikidata corresponent, cosa que fa que la infotaula sigui totalment diferent a les dades esmentades. Això no seria incompatible amb que es tractés d'un germà, és clar, però seria incorrecte l'enllaç. Però a les fonts consultades, una de les òperes del Joseph és sempre atribuïda al tal Johann, i les biografies d'ambdós semblen molt paralel·les (vegis la de la Deustche Bibliographie, per exemple). Per altra banda, he trobat un antic article biogràfic que sí que parla d'un Joseph: [https://books.google.es/books?id=u4UOAAAAQAAJ&pg=PA29 Biographie universelle des musiciens et bibliographie générale de la musique, del 1837], i potser és d'aquí d'on ho va treure l'enciclopèdia Espasa. Tot plegat, a mí personalment em fa pensar que es tracta d'un error històric, i el Joseph hauria de ser Johann. Salutacions cordials,

Vulcano (discussiócontribucions)

Deixa'm uns dies per recollir dades i entraré en aquest tema. Però hem sembla que la teva idea podria ser la verdadera. Ja ho veure'm. Gracies i salutacions.@Vulcano

Resposta a «Joseph Caspar Aiblinger»
Ceescamel (discussiócontribucions)

For the dutch and wikidata; I changed the birthday of André Ten Cate from 22 may to 22 march; he was baptized 30 march in the Oude Waalse Kerk with naming of his birthday. Nearly all dutch sources named 22 may but that was probable a misreading and copying,~~~~

Resposta a «André Ten Cate»
RonnieV (discussiócontribucions)

Hello Vulcano,

I hope you don't mind me writing in English.

In 2010 you started an article about Velino Preza. In that article you state a date of birth in 1875 and a year of decease in 1964. On the Dutch Wikipedia there is an article about probably the same composer, :nl:Velino M. Preza Castro. In this article three possible dates of birth are shown, in 1866, 1873 and 1875 and Preza is said to have died on 15 December 1944. Could you help us to get this more clear? Are there more composers with the same name? Where did you find the date of decease? What convinced you the date of birth in 1875 is more possible than the one in 1866? Can we merge :d:Velino Preza and :d:Velino M. Preza Castro or is it wise to keep these as two items, two persons in Wikidata?

The date of decease in 1944 was found in https://web.archive.org/web/20110321004001/http://www.conservatorianos.com.mx/web/Conservatorianos%2010%20para%20web/10aguilarvilchis.htm.

Thanks for your time and answers,

Vulcano (discussiócontribucions)
RonnieV (discussiócontribucions)

Apreciat Vulcano, I bet we are talking about the same Velino Preza, so I merged the information in Wikidata. I don't have access to the Enciclopèdia Espasa, so we might have some more work to do. Or are there two composers with the same name, born shortly one after the other and are works by one of them assigned to the other, by mixing these two persons? He who knows, is welcome to give an answer.

Resposta a «Velino Praza»
Epìdosis (discussiócontribucions)
Vulcano (discussiócontribucions)

Si Epìdosis; sembla que es tracta del mateix personatge.@Vulcano

Epìdosis (discussiócontribucions)

OK, could you do merge them? Unfortunately I don't know Catalan, so it would be difficult for me :( Thanks!

Vulcano (discussiócontribucions)

Faré el que pugui; gracies. @Vulcano

Resposta a «Possible merge»
Paucabot (discussiócontribucions)

Hola, Vulcano. He detectat un parell d'errades que fas als teus articles i que estaria bé corregir:

  • External links es tradueix per Enllaços externs i no Links externs.
  • No has de posar enllaços a altres les versions en altres idiomes dels articles. Aquests ja hi són a la barra lateral.
  • Vigila que, de vegades, amb l'eina de traducció, poses els enllaços externs sense enllaç!
  • L'epígraf Enllaços externs hauria d'anar després de les Referències.

Gràcies, Pau.

Paucabot (discussiócontribucions)

Recorda també que no podem usar la Viquipèdia en anglès (o en castellà) com a referència. Resulta que les altres viquipèdies no són una font fiable!

Resposta a «Un parell de correccions»